La història de Can Bori, tema del segon capítol del pòdcast del CELH. Ja disponible

26/05/2025, 13:01

Ja està disponible el segon capítol del pòdcast del Centre d’Estudis, on us portem De l’Hospitalet al CELH, Amb H! Un pòdcast amb el que podreu conèixer més sobre la ciutat; la seva història, cultura i gent, quan i on vulgueu.

En aquest segon capítol parlem de Tomás Giménez Bernabé, que va ser l’alcalde durant l’atorgament del títol de ciutat, i sobre algunes de les fites històriques que van succeir durant el seu mandat. Entre elles, la reconversió del casalot residencial de Can Bori, en una finca dedicada a l’agricultura, la sericultura i les indústries zoògenes. 

Can Bori va ser un espai que, al llarg del segle XX, va ser testimoni de l’evolució de la ciutat; esdevenint, fins i tot, un centre educatiu, i, amagant al seu voltant, un refugi antiaeri.

Coneixereu també les moltes curiositats i anècdotes sobre la finca i la història de la ciutat en aquest nou capítol del pòdcast: De l’Hospitalet al CELH, Amb H. Disponible a les plataformes gratuïtes: YouTube, Spotify i iVoox .

Aquest pòdcast és una idea original de Marta Herreros, amb la producció del Centre d'Estudis de l'Hospitalet; la direcció i guions originals de: Núria Ribas, Lidia Santacana i Marta Baquedano, amb la col·laboració d’Òscar Garcés. Música original de Perfecto Desorden; Equip tècnic i enregistrament a càrrec de Jordi Melich i Torre Barrina. Experiències d'Innovació Social. I aquest capítol ha comptat amb la participació i veus d’Òscar Garcés, Núria Ribas, Oriol Nogueras, Lidia Palomo, Sergi Palomo, Jorge Gimeno i Marta Baquedano.